اقرار
 
زندگی زیبا می شود اگر......
 
 

 من عكس رويت ديدم ومدهوش ازآن گيسوي تو

باور نمي داري دلم، بـاور به اين گفتار كن

 

اين دل دراقليم بقا با ياد ونامت زنده است

بازوي شوقت باز كن اظهار بر اظهار كن

 

درياچه ي عشق توراباساحل خود مي كشم

ايـن كشـتيِ  ويرانه را با بودنت گـلزار كن

 

من هرچه در دل داشتم دادم به زير پاي تو

حالي سبوخالي زمي باري به زاري زاركن

 

يارب مگير ش ازمنش تا سير بينم پيكرش

هر دم كه سيرابم كني با ميل خود رفتار كن

 

من اهل سلماسم ولي دورازتو ايوب اين منم

باز آ ي سوي غربـتم ديدن ز من يـكـ بـاركن 

 


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت23:25---16 مرداد 1391
°°°°°°°°°°°°|/

°°°°°°°°°°°°|_/

°°°°°°°°°°°°|__/

°°°°°°°°°°°°|___/

°°°°°°°°°°°°|____/°

°°°°°°°°°°°°|_____/°

°°°°°°°°°°°°|______/°

°°°°°°______|_______________

~~~~/____________________\~~~~

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨� �¨`*•~-.¸,.-

آپم .... زود بیاااااا منتظرتم دوست مهربونم


هستی
ساعت16:59---5 مرداد 1391
به خدا حافظی تلخ تو سوگند نشد
که تو رفتی ودلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوعه ولی لبهایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد

با چراغی همه شب گشتم وگشتم در شهر
هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه خداوند نشد

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند:نشد


شب باراني
ساعت10:17---4 مرداد 1391
با همه لحن خوش آوایی ام
در به در کوچه تنهایی ام
ای دو سه تا کوچه زما دورتر
نغمه تو از همه پرشورتر
کاش که این فاصله را کم کنی
محنت این قافله را کم کنی
کاش که همسایه ما می شدی
مایه آسایه ما می شدی
هر که به دیدار تو نائل شود
یک شبه حلال مسائل شود
دوش مرا حال خوشی دست داد
سینه مارا عطشی دست داد
نام تو بردم لبم آتش گرفت
شعله به دامان سیاوش گرفت
نام تو آرامه جان من است
نامه تو خط امان من است
ای نگهت خواستگه آفتاب
بر من ظلمت زده یک شب بتاب
پرده برانداز زچشم ترم
تا بتوانم به رخت بنگرم
ای نفست یار و مددکار ما
کی و کجا وعده دیدار ما



فیروزه
ساعت3:29---3 مرداد 1391
همیشه فكر می كنیم

اینكه به یاد كسی هستیم

و با خاطره كسی زندگی می كنیم

منتی است بر گردن آن شخص ...

غافل از اینكه اگر به یاد كسی هستیم

این هنر اوست ، نه هنر ما ...

به یاد ماندنی بودن

بسیار مهم تر از به یاد داشتن است !!


نگین
ساعت21:59---2 مرداد 1391
....................................,,--~~”'¯¯¯¯¯¯

میتی
ساعت19:09---2 مرداد 1391
خواهش میکنم....
منم از بابت کامنتات ممنـــــــــــــــــــــــــــ ونم


زهرا
ساعت17:14---2 مرداد 1391
آرزويي بكن گوش هاي خدا پر از آرزوست و دست هايش پر از معجزه شايد كوچكترين معجزه اش آرزوي تو باشد

میتی
ساعت14:22---2 مرداد 1391
پسر به دختر : من پدرم پیره و 92 سالشه و به همین زودی ها میمیره و من
پولدار میشم ! همسر من میشی ؟؟
دختر : نه !!!
.
.
.
.

چند روز بعد پسر فهمید اون دختره شده مادر جدیدش


میتی
ساعت14:21---2 مرداد 1391
یکی از فک و فامیلا میگفت :
فیلم عروسیمو برعکس که میبینم خیلی حال میده،
زنم حلقشو در میاره میده بهم و میره خونه باباش!
***************************
دختره تا دیروز که خونه باباش بود از شیلنگ حیاط آب میخورد، الان که ازدواج کرده، می گه آب معدنی دماوند استاندارد نیست!
***************************
مرد اولی: امان از دست این زنها!؟ زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت! دومی: خوش به حالت! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !!
***************************
یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن، خود به خود خوش تیپ،
خوش استایل، مرد زندگی، شاهزاده رویاها
و فرد ایده آل 95% دخترها میشه!والا !
***************************
بعضی وقتها عقل آدم یه چیز میگه و دلش یه چیز دیگه...
اصلا هر دو شون غلط کردن آدم باید ببینه زنش چی میگه...!
***************************
ببین خانوم , تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پونزده هزار کلمه برای صحبت کردن استفاده میکنند, ولی زنها از سی هزار کلمه. دیدی ثابت شد شما زنها بیشتر حرف میزنین تا ما مردها؟
هیچ هم همچین چیزی نیست. فوقش ثابت شده که ما هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شماها فرو بره !
***************************
یکی از دوستام توی دانشگاه عاشق یه دختره شده بود که کاپشن آبی میپوشید… هوا گرم شده بود دختره بعد از عید اون کاپشنو دیگه نپوشید دوستم گمش کرد!!!
***************************
يارو میره سربازی برادرش بهش نامه میده : سلام ، ما برای تو رفتیم خواستگاری ، زن گرفتیم ، خدا یک پسر بهت داده !! اسمش فریبرزه ، زنت خراب بود طلاقش دادیم. مهرشو گذاشت اجرا پلیسا دنبالتن. مواظب خودت باش !
***************************
زندانبان: بلند شو ملاقاتی داری؟
زندانی: کی اومده ملاقاتم؟
زندانبان: مادر زنت.
زندانی: وای خدای من بگین دیروز منو اعدام کردین!
***************************
مردبودن سخته... باید مثل تراکتورکارکنی مثل پرادو شیک باشی مثل پورشه کاین پرتوان مثل ام وی ام کم مصرف قابلیت تبدیل به دوگانه سوز شدن هم داشته باشی ومثل ماکسیما باگذشت عمرت ازریخت نیوفتی
***************************
روز قیامت خدا به مردا میگه: اونایی که زن ذلیل بودن سمت چپ بقیه سمت راست.
همه میرن سمت چپ فقط یکی نمیره. خدا بهش میگه چرا تو نرفتی اونور؟
میگه: خانومم گفته اینجا وایسا
***************************
به خدا ميگن چرا اول مرد را آفريدى بعد زن را؟
گفت: شما هم اگه بخواهيد چيز قشنگى بنويسيد اول چكنويس ميكنيد بعد پاكنويس !!!
***************************
موادلازم برای درست کردن مردها:
بیخود مواد خودتون رو به هدر ندید مردها درست بشونیستن!
***************************
مردان از دو نوع خارج نیستند;
یا روی سرشان خالیست ، یا توی سرشان !


ساناز
ساعت13:09---2 مرداد 1391
جریان چیست!هیچگاه پیدا نمیشود،جسد آنانی که ادعا دارند برایمان میمیرند..



میتی
ساعت12:46---2 مرداد 1391
✯ ✰ ★ ✵ ✶ ✷ ✸✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮





ღ آرامـــــش چیست؟؟!!





❀ نگاه به گذشته وشکر خدا...


❀ نگاه به آینده واعتماد به خدا..


❀ نگاه به اطراف وجستجوی خدا..


❀ نگاه به درون ودیدن خدا..





✿ لحظه هایت سرشار از بــــوی خـــدا✿





☆✮ماه مهمانی خــــــدا مبـــــارک☆✮


نداتنها
ساعت10:29---2 مرداد 1391
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬ سلام
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬ آپ کردم
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬ این پله رو هم گذاشتم که راحت بیایی وبم
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬


نداتنها
ساعت8:14---2 مرداد 1391
شد باز در رحمت خالق به روي خلق
چون ماه مبارک ز افق گشت هويدا
مژده که شد ماه مبارک پديد


اروشا
ساعت1:05---2 مرداد 1391
سلاااااااااااااام ایوب چطوری ؟؟
مثله همیشه بیسته پست هایی که میزاری

منم اپم... بدووووووووووووووووووووو


sahar
ساعت1:04---2 مرداد 1391
salam dooste aziz mamnoon ke behem sarzadi

مهنوش
ساعت0:31---2 مرداد 1391
ممنون از اینکه لینک کزدین، منم شما رو لینک کردم...

مهنوش
ساعت0:30---2 مرداد 1391
سلام.ممنون از اینکه به وبم سر زدید و ممنون بابت نظر خوبتون....

ساناز
ساعت23:23---1 مرداد 1391
مرسی واقعا که به وبم سر میزنین خیلی خیلی ازتون ممنونم...

زهره
ساعت23:08---1 مرداد 1391
روي هيچ عقيده اي تعصب نداشته باش چرا كه چند سال بعد ممكنه برات مسخره و خنده دار بشه
و هيچ عقيده اي رو مسخره نكن چرا كه شايد سال ها بعد آرمان زندگيت بشه


همشهری
ساعت21:47---1 مرداد 1391
ممنون که بهم سر زدین
بسیار زیبا بود
موفق باشید


زهره
ساعت16:04---1 مرداد 1391
این دنیا زندان مومن و دیاری فانی است



و انسان در این دنیا مسافری بیش نیست



و روزه بر مسافر واجب نیست



(ستاد روزه خواران


آنه
ساعت14:55---1 مرداد 1391
باتمام وجود گناه کردیم ودر تکرار آن اسرار!

اما نه نعمتش را از ما گرفت

نه گناهمان را فاش کرد

اگراطاعتش را می کردیم چه میکرد ...؟؟!!

خدایا .....

این دستهای خالی واین دل غمگین مرا فقط تو میتوانی پر کنی وخالی....


nika
ساعت14:48---1 مرداد 1391
عمری با غم عشقت نشستم.

به تو پیوستم واز خود گسستم.

ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود.

تو را دیدم. پرستیدم . شکستم


ساناز
ساعت14:48---1 مرداد 1391

پیچَکے میشَوم وحشے

میپیچَم بہ پَر و پآے ثآنیہ هآیَت

تآ حَتے نَتوـآنے آنے

بے مَـטּ بودטּ رـآ زندگے کُنے


شكوفه
ساعت13:55---1 مرداد 1391


شكوفه
ساعت13:50---1 مرداد 1391

آمد رمضان و مقدمش بوسيدم

در رهگذرش طبق طبق گل چيدم

ما با چه زبان شكر بگوييم كه به چشم

يك بار دگر ماه خدا را ديدم



فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بر شما و خانواده محترم مبارک باد



ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده

برایتان آرزومندم


شكوه
ساعت13:47---1 مرداد 1391
مرسي ك بهم سر ميزني

میتی
ساعت13:07---1 مرداد 1391
یه روز خوب اومدنی نیست، ساختنی ست.





یه روز خوب رو باید ساخت، حتی با زدن یه لبخند به کسی که دوستش داری


میتی
ساعت13:05---1 مرداد 1391
سلام....
چرا آباد؟ منظورتو متوجه نشدم؟


*sara*
ساعت12:19---1 مرداد 1391
سلام خوبی؟
شعر قشنگیه بازم بنویس


الهام
ساعت10:34---1 مرداد 1391
سلام آقا ایوب
مرسی از اینکه به وبم سر میزنید ونظر میذارید
ببخشید دیر میام
فعلا تهران نیستم ،مسافرتم
شعرتون زیبا بود thanks


شادي
ساعت7:38---1 مرداد 1391
سلام دوباره. ممنون از لطفتون.
شما هم با افتخار لينك شدين.
شادكام باشيد و روز خوش.


شادي
ساعت7:37---1 مرداد 1391
مهم نیست که دیگران ما را باور کنند ، مهم آن است که خود خویشتن خویش را باور کنیم . ارد بزرگ

سلام صبح به خير.
طاعات و عبادات قبول .
روز و روزگار به كام.




آتنا
ساعت7:23---1 مرداد 1391
سلام
خوبی؟
دوباره صبحت بخیر...
ببخشید...من کلا تو وبلاگت پلاسم
اومدم بگم آپم


آتنا
ساعت2:34---1 مرداد 1391
سلام...
محتاجیم به دعا


مست هوشیار
ساعت0:10---1 مرداد 1391
خیلی ماهی
ممنون که بهم سر میزنی


فیروزه
ساعت23:21---31 تير 1391
بدون تو زمین و زمانم به هم ریخته...



یگانه امپراطور زمین و زمان،دستور چیست؟


رویای خیس
ساعت22:59---31 تير 1391
سلام دوست من


سیگار چه خوب درک می کند مرا ..//

وای که چه زیبا کام میدهد مرا ..//

این نو عروس هر شب تنهایی هایم ..//

لباس سپیدش را تا صبح برایم می سوزاند ..//

و من تا صبح بر لبانش بوسه می زنم ..//

چه لذتی می بریم از این همخوابگی ..//

او از جان مایه می گذارد و من از عمر ..//

هر دو می سوزیم به پای هم ..//

من و سیگارم ..//



بدرود [بدرود]


محسن نژاد
ساعت22:56---31 تير 1391
سلام
اولين ضيافت خدا گواراي وجودتان.
از ارائه اطلاعات در مورد سلماس ممنونم .
پرانرژي باشيد.


nastaran
ساعت22:03---31 تير 1391


nastaran
ساعت22:02---31 تير 1391
در سال

یک ماه است که خدا بیشتر از همیشه دنبال دوست می گردد

آیا تو دوست او نیستی ؟

آرزومند آمرزش گناهان و براورده شدن حاجات روزه داران


مهنوش
ساعت20:16---31 تير 1391
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------


مهنوش
ساعت20:15---31 تير 1391
سلام.باید بگم که وبلاگ زیبایی دارین....بهتون تبریک میگم....
من تقریبا بعد از یه مدت زیادی دوباره به وبلاگم سر زدم و اون رو آپ کردم...خوشحالم میشم که نظرتون رو درباره وبلاگم بدونم...


shaghayegh
ساعت19:12---31 تير 1391
لامصــــــــــــــب

مثل سیگار است ، خاطــــــره !!!

حال می دهد ؛

اما

از درون می پوسانــــدت




ba eftekhar link shodid


عسل
ساعت18:54---31 تير 1391
وب زیبایی دارید

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت18:17---31 تير 1391
روزها پــر و خـــالی می شـوند

مثل فنجــان های چای در کافه های بعدازظهـــر

امــا...

هیچ اتفــاق خاصـی نمی افتد

این که مثلا تـــو

ناگهــان...

در آن سـوی میـــز نشسته باشـی!
ماه مهمانی خدارو بهتون تبریک میگم
التماس دعا
باآرزوی بهترین ها


mina
ساعت17:59---31 تير 1391
کاسه ی صبرم لبریز شد
کاسه ای دیگر برداشتم
اکنون صبرم دوبرابر شده است


gisoo
ساعت17:18---31 تير 1391
چه ساده با گریستن خویش زاده می شویم و چه ساده با گریستن دیگران از دنیا می رویم و میان این دو سادگی معمایی میسازیم به نام زندگی



مسافرتنها
ساعت17:00---31 تير 1391
پاک ساز از غیر دل ، وز خود تهی شو چون حباب

گر سبک روحی توانی خیمه زد بر روی آب



خودنمایی کی کند آن کس که واصل شد به دوست

چون نماید مه چو گردد متصل با آفتاب



elnaz
ساعت15:39---31 تير 1391
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 1:24 :: توسط : ایوب طهمزی

درباره وبلاگ
اگر شـمشیر برگیری که جـان مـن براندازی خداراشاهدم گیرم که بی شمشیربنشینم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی زیبا می شود اگر........ و آدرس ayoubtahmazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 16382
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 1043
تعداد آنلاین : 1