سپیده
 
زندگی زیبا می شود اگر......
 
 

 طعنه به من چه می زنی این دل غم کشیده را؟

زخمه به دل چه می زنی قلب ز جا رمیده را؟

 

فاصله بین ما دو تا به قدر تار موی و تو

هیچ نشد رها کنی سایه ی این پدیده را

 

هجر تو و دعای من کار به ره نمی برد

کی بشود صفا دهی این دل خوش ندیده را؟

 

قد علمی نمی کند سرو چه ها که می کند

درد چرا نمی کشد در الم آرمیده را؟

 

درد دوا نمی کنی سینه رها نمی کنی

درد تویی دوا تویی این منِ قد خمیده را

 

گر بروی ز کوی من میرود آبروی من

طعنه ی خلق می کشد این منِ ور پریده را

 

سوی رهت نظاره ای میکنم از بهر صفا

کی بشود نظر کنی سوی رهت دویده را؟

 

آب حیات من تویی هم می ناب من تویی

می بده تا بنوشم آن شربت لب چشیده را

گفت شمیم ورد تو می شنوم ز کوی تو

حیف نشد که بو کنم عطر به گل دمیده را

 

بال صعود من تویی به اوج وصل آشنا

دور مکن زخود کنون شور وشعف رسیده را

 

رنگ سیاه شب مرا کرده فرو به رنگ خود

من نه هنوز دیده ام رنگ رخ سپیده را

 

گر طلب شفا روی سوی من آی نگار من

چاره ی درد می کنم رنگ ز رخ پریده را

 

 

درپِیِ  ایوب منم دیده ز او فرو فکن

در ره او چو داده ام سینه و قلب و دیده را



نظرات شما عزیزان:

love
ساعت20:05---29 تير 1391
salam webe jalebo ghashangi dari
tabrik


شكوفه
ساعت0:13---13 تير 1391
مرسي از لطف شما



لطفا بفرماييد با نامي شما رو لينك كنم



@};


شكوفه
ساعت0:13---13 تير 1391
مرسي از لطف شما


لطفا بفرماييد با نامي شما رو لينك كنم


@};


شكوفه
ساعت0:12---13 تير 1391
مرسي از لطف شما
لطفا بفرماييد با نامي شما رو لينك كنم
@};


شعله
ساعت22:36---7 تير 1391
سلام ایوب مهربون. ممنونم که بهم سر زدی. واقعا شعرهاتون پر احساس و دلنشینه.هم اسمت قشنگه هم وبلاگت. موفق باشی گل یاس پر احساس!

hadis
ساعت20:43---29 خرداد 1391
salam
mamnon ke sar zadi dost aziz
bazam biya


maryam
ساعت18:58---28 خرداد 1391
سلام ممنون که اومدی
با افتخار لینک شدی


nika
ساعت17:40---28 خرداد 1391
سلام مرسی عزیز همیشه سرمیزنی خوشحال میشم با اومدنت واسه شعرتم ممنون خیلی قشنگ بود گذاشتم تو وبلاگم

هانا
ساعت14:03---28 خرداد 1391
سلام....وبتون با آهنگش قشنگه..

ممنون که اومدین


nika
ساعت23:37---27 خرداد 1391
سلام مرسی سرزدی ایول بابا شاعرم هستی قشنگ بودمرسی

فیروزه
ساعت16:03---27 خرداد 1391
دنیای عجیبی شده است !!!
برای دروغ هایمان...
خدا را قسم میخوریم...
و به حرف راست که میرسیم ؛
می شود جان تو!


فیروزه
ساعت12:11---27 خرداد 1391
دلت که تنگ یک نفر باشد ،
خود خدا هم بیاید تا خوش بگذرد و لحظه ای فراموش کنی فایده ندارد ...
تو دلت تنگ است!
دلت برای همان یک نفر تنگ است …
تا نیاید
تا نباشد
هیچ چیز درست نمی شود …!


fereshte
ساعت11:08---27 خرداد 1391
salam khobid
eee shoma cheghad shekle manid

mamnon shomam vebe ghashangi darido ba eftekhar link mishid


zoha
ساعت10:11---27 خرداد 1391
به پایان رسیده ام
امــــــا
نقطه نمـــــی گـــذارم
یک ویرگــــول می گذارم
این هـــم امیدیست که شاید برگــــرددی


bahare
ساعت22:57---26 خرداد 1391
هر جا که می بینم نوشته است :


" خواستن توانستن است "


آتش می گیرم !


یعنی او نخواست که نشد !


bahare
ساعت20:02---26 خرداد 1391
سلام ممنونکه اومدیخوشحال شدم خیلی این شعرت قشنگ بود عالی

فیروزه
ساعت18:27---26 خرداد 1391
کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند…

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم…

و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم … و خلاص…


فیروزه
ساعت18:27---26 خرداد 1391
کاش باران بگیرد …
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند…
و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم…
و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم … و خلاص…


فیروزه
ساعت18:27---26 خرداد 1391
کاش باران بگیرد …
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند…
و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم…
و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم … و خلاص…


nika
ساعت16:26---26 خرداد 1391
حقیقت دارد!!!

کافی ست...

چمدان هایت را ببندی!

تا حاضر شوند همه...

برای از یاد بردنت!

آنکه بیشتر دوستت می دارد زودتر!!!

من از چمدانهای خالی می ترسم ...هنوز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 23:35 :: توسط : ایوب طهمزی

درباره وبلاگ
اگر شـمشیر برگیری که جـان مـن براندازی خداراشاهدم گیرم که بی شمشیربنشینم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی زیبا می شود اگر........ و آدرس ayoubtahmazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 16709
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 1043
تعداد آنلاین : 1