بیا
 
زندگی زیبا می شود اگر......
 
 

 دلی دارم که از شوقت به جسم و جان نمی گنجد

گرفته رنگ و بویت را به کویت توأمان بینی

 

بساط عیش ما آن شب ملـوّن کرد صحرا را

از آن پس گلشن و صحرا سراسر شادمان بینی

 

بتی در شهر دل دارم که معذور است مهتابی

به شُهرت برتر از یوسف،بها،دُرّ گران بینی

 

 

چو نامت بشنوم قلبم نمی گنجد در این سینه

 

به چشمم بنگری دائم به چشمانم نشان بینی

 

چراغ افروز عشّاق است هم خورشید هم ماه است

اگر واقف شوی، دلدار بی جا ومکان بینی

 

نمی گنجد در این عالم اگر وصف تورا گویم

که دنیا کوچک و حرف دلم تا کهکشان بینی

 

 

چه با لذت شود ایوب، بینم آن کمان ابرو

 

کسی که اورا به جان خواهم برایش میهمان بینی


نظرات شما عزیزان:

یاس & امیرعباس
ساعت0:44---21 مرداد 1391
..|\
.(,"c
<|>
_\/_ ســــلام دوست جونم بالاخره منم اااااااومدم
.
.
.
../|\
.(,"c
<|>
_\/_ مـن آپـــــــم
.
.
.
.
./|\
.(,"c
<|>
_\/_ منتظرممممممممممممممممما
جا نمونی
حتما به پست سکوت جواب بده!باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


SOHA&NAHAL
ساعت22:47---14 مرداد 1391
اي آيه مكررآرامش
مي خواهمت هنوز
آري هنوز هم
درياي آرزو در اين دل شكسته من موج مي زند
راهي به دل جو..


کردستانی
ساعت0:30---11 مرداد 1391
ممنون از حضورتون .شعر هاتون خیلی قشنگ هستند

سپیده جون
ساعت19:21---9 مرداد 1391
نخيرم من هرچی دنبال وبم تو لینک ها گشتم نبود منم یاد آوری کردم که من لینکت کردم من همون روز اول لینکت کردم افتاد؟

super- star
ساعت22:11---8 مرداد 1391
سلام ایوب من هم لینکت کردم اما حالا نوبت شماست با نام dance-on-moon من را لینک کن

عسل
ساعت16:14---1 مرداد 1391
تنها که باشی گاهی آرزو میکنی یک نفر اسمت را صدا کند!حتی اشتباهی

مرسی که سر زدید


نسیم
ساعت17:18---26 تير 1391
فراموش مکن تا باران نباشد رنگين کمان نيست تا تلخي نباشد شيريني نيست و گاهي همين دشواري هاست که از ما انساني نيرومند تر و شايسته تر مي سازد خواهي ديد ، آ ري خورشيد بار ديگر درخشيدن آغاز مي کند


الهام
ساعت23:05---24 تير 1391
سلام .
ممنون که اومدی .
با افتخار لینک شدی .


الهام
ساعت20:43---24 تير 1391
شریکم با تو در این درد...

منم مثله تو غم دارم

منم محتاج لبخندم

منم دستاتو کم دارم

از این بازی طولانی منم مثله تو دلگیرم

منم با عشق درگیرم

منم بی عشق میمیرم


nika
ساعت13:45---24 تير 1391

صد سال بعد از مــــــــــرگ من*
گر بشكافي قــــــــــــــــــبر من*
خواهي شنيد ازقلـــــــــــــب من*
دوستت دارم دوســـــــــــــت من*


*sara*
ساعت1:18---24 تير 1391
در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی.کاش یارب نیافتد به کسی کار کسی

ghazal
ساعت9:46---23 تير 1391
cheghad ghazal dare to sheaton

کاش یکم بارون بگیره
ساعت13:30---20 تير 1391
عمری با غم عشقت نشستم.
به تو پیوستم واز خود گسستم.
ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود.
تو را دیدم. پرستیدم . شکستم


nika
ساعت13:17---20 تير 1391
کاش زمان در دستانم بودتالحظه ی باتوبودن راآنقدر طولانی میکردم تا برای بی تو بودن وقتی باقی نمی ماند

شكوفه
ساعت1:05---20 تير 1391

مرسي ممنون اقاي ايوب مرسي .... ....


زهره
ساعت8:24---19 تير 1391
خدایا! نفهمیدم چرا «نیازمندی های روزنامه» آگهی مرا قبول نکرد! آگهی درباره ی تو بود. نوشته بودم به تو نیاز دارم!



elahe & ramin
ساعت10:12---18 تير 1391
سلام وبلاگ زیبایی دارید.ممنون که به ماسرزدین

زهره
ساعت13:37---17 تير 1391
کم حجم ترین کتاب دنیا منتشرشد:

آنچه اسرائیلی ها می دانند... این کتاب فقط جلد دارد!!!

ممنون که اومدی


mal-mal
ساعت12:54---17 تير 1391
نفس می کشم نبودنت را

نیستی

هوای بوی تنت را کرده ام

می دانی

پیرهن جدایی ات بدجور به قامتم گشاد است

تو نیستی

آسمان بی معنیست

حتی آسمان پر ستاره

و باران

مثل قطره های عذاب روی سرم می ریزد

تو نیستی

و من چتر می خواهم ...

هر چیزی که حس عاشقانه و شاعرانه می دهد در چشمانم لباس سیاه پوشیده...

خودم را به هزار راه میزنم

به هزار کوچه

به هزار در

نکند یاد آغوشت بیفتم ...


mal-mal
ساعت12:53---17 تير 1391
پشت شيشه برف ميبارد
پشت شيشه برف ميبارد
در سكوت سينه ام دستي
دانه اندوه ميكارد
مو سپيد آخر شدي اي برف
تا سرانجام چنين ديدي
در دلم باريدي ... اي افسوس
بر سر گورم نباريدي
چون نهالي سست ميلرزد
روحم از سرماي تنهايي
ميخزد در ظلمت قلبم
وحشت دنياي تنهايي
ديگرم گرمي نمي بخشي
عشق اي خورشيد يخ بسته
سينه ام صحراي نوميديست
خسته ام ‚ از عشق هم خسته

فروغ فرخزاد


شعله
ساعت10:38---17 تير 1391
خیلی زیبا و دلنشین.ممنونم

کاش یکم بارون بگیره
ساعت0:13---17 تير 1391
من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب
که به صد عشق و هوس می ارزد



سلام وب زیبایی داری
ممنون که سر زدی
اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن


اروشا
ساعت23:27---16 تير 1391
سلااااام...وبلاگ خوبی داری.تبریک!!
مرسی که سر زدی به وبلاگم...

اگه دوس داشتی بگو تبادل لینک کنیم ..بازم بیا خوشحال میشم..


پریسا
ساعت23:12---16 تير 1391
با همه ی بی سر و سامانی ام
باز به دنبال پریشانی ام
طاقت فرسودگی ام هیچ نیست
در پی ویران شدنی آنی ام
آمده ام آن لحظه ی توفانی ام
دلخوش گرمای كسی نیستم
آماده ام تا تر بسوزانی ام
آمده ام با عطش سالها
تا تو كمی عشق بنوشانی ام
ماهی برگشته ز دریا شدم
تا كه بگیری و بمیرانی ام
خوبترین حادثه می دانمت
خوبترین حادثه می دانی ام
حرف بزن ابر مرا باز كن
دیرزمانی است كه بارانی ام
حرف بزن حرف بزن سالهاست
تشنه ی یك صحبت طولانی ام


بفرمایید.....


Zoha
ساعت21:02---16 تير 1391
آرزوی خیلی ها بودم ...
اما قربانی قدرنشناسی یک نفر شدم !!


mina
ساعت19:15---15 تير 1391
به هر عيدي كه آيد زنده باشي
به انوار خدا تابنده باشي
روا حاجت در اين عيد خدايي
هميشه خرم و فرخنده باشي
عيد شما مبارك


برگ سبز
ساعت16:24---15 تير 1391
سلام استاد از شعرهای نابتان لذت بردم
خواش میکنم گاهی که به من سر می زنید نظرتان را در مورد شعرهایی که با برچسب «شعرهای خودم» مشخص کرده ام ذکر کنید.
از آشنایی با شما بسیار خرسند شدم
سپاس


nika
ساعت14:31---15 تير 1391
گه یک شب دیگه زیر بارونا قدم زدی بدون که تموم فکر من پیش تو بود .مثه تو تو زندگیم هیشکی نبود...............

mal-mal
ساعت20:19---14 تير 1391
ممنونم بهم سرزدی.
بله زنده باد ایران و ایرانی


زهره
ساعت13:01---14 تير 1391
**** ****

******* *******

فرشتگان روزی از خدا پرسیدند:

بار خدایا تو که بشر را اینقدر دوست داری

غم را چرا آفریدی ؟ خداوند گفت:غم را به

خاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من

که خوب میشناسمش تا غمگین

نباشد به یاد خالق نمی افتد

*************

**********

*******

*****

***

*

سلام ممنون به وبلاگم اومدی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


sahar
ساعت0:13---14 تير 1391
salam mamnoon behem sar zadi


شكوفه
ساعت22:13---13 تير 1391
سلام دوست گرامي
لذت بردم از شعر قشنگ و با احساس شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 17:54 :: توسط : ایوب طهمزی

درباره وبلاگ
اگر شـمشیر برگیری که جـان مـن براندازی خداراشاهدم گیرم که بی شمشیربنشینم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی زیبا می شود اگر........ و آدرس ayoubtahmazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 16706
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 1043
تعداد آنلاین : 1